måndag 14 juni 2010

Underbar natt!

Ja, natten kan bara beskrivas som rubriken lyder: Underbara natt! Jag somnade dirket när jag hade lagt ifrån mig mobilen och gjort förra blogginlägget, Elina sov hela natten och hon sov fortfarande när jag gick till jobbet. Mille har inte snarkat, eller det kanske han har med jag har inte hört han i så fall för jag har sovit stenhårt.

Så när klockan ringde i morse 05:25 så var jag för en gångsskull inte förbannad på den för att den ringde redan. Självklart hade jag gärna sovit en bra stund till men den sömnen jag fyllde på sömnförrådet med inatt räcker helt klart för att jobba och vara trevlig hela dagen idag.

Idag är det jobb fram till kl 12 som gäller sen ska jag hämta Elina på dagis, hennes första riktiga dag där, och sen får vi se vad som händer. Jag hörde rykten om att min syster bakade bullar hemma hos mamma igår så troligen blir det ett besök där för att få lite fika. :)

Nu ska jag jobba så vi ses senare.

Just det, jag höll nästan på att glömma. Välkomna alla nya läsare, jag hoppas att ni hänger mer ett tag...

Inga kommentarer: