onsdag 23 juni 2010

Gårdagen

Gårdagen spenderades först på jobbet och sedan när jag äntligen fick komma ut så var det varmt. På jobbet har vi ett effektivt ventilationssystem så där inne stod jag med långbyxor och långärmat och frös. Så kroppen fick sig en smärre chock när jag kom ut. Och det var ungefär vid den chocken som jag bestämde att jag skulle hem och byta jobbväskan mot skötväskan innan jag hämtade Elina från dagis. Så när jag hämtade henne från dagis gick vi direkt hem till min mamma och pappa, Elinas mormor och morfar. Där mös vi ute i trädgården. Elina sprang runt barfota och trivdes alldeles utmärkt och jag lika så.

Till kvällsmat blev det gröt till Elina, som vanligt, och pizza till Mille och mig. Riktigt gott med kall Cola till, mums!

Jag har fått en del bilder från förra veckans fotografering och jag tycker om dem. De kommer nog upp här snart så även ni får se. Först måste jag bara välja ut vilken/vilka ni ska få se.

Nu vilar Elina så då ska jag göra samma sak...

1 kommentar:

Anonym sa...

Två på jnytt. Jag är stolt syster! :D