onsdag 9 juni 2010

Effektiv morgon

Det blev en tidig onsdags morgon för mig del, Elina ville upp vid 7. Jag tyckte att 7 var lite väl tidigt så tog henne till vår säng och låg och myste 30minuter, då blev det inte så tidigt längre. Jag hade i o för sig mer än gärna sovit mycket längre.

Idag känns det mycket bättre febern är nästan borta och jag känner mig mycket piggare idag. Så för att ta vara på den energin så har jag diskat, vikt tvätt, tvättat och städat toan. Känner mig riktigt nöjd men nu är jag helt slut.

Idag ligger mille med 40graders feber. O hur kul är det på en skala att fortfarande vara sjuk själv, ha ett aktivt barn och en sjuk sambo? Inte kul alls kan jag meddela.

jaja nu ska jag göra en sista kraft ansträngning och hänga en tvätt. Och kanske slänga ihop en kladdkaka. Mmmm det får nog bli så.

Inga kommentarer: