söndag 20 juni 2010

Gårdagen

efter jobbet igår åkte mille och jag iväg för att leta efter en soffa till bakongen. Det slutade med en hel utegrupp som nu står finfint på balkongen. Vi fick även med oss en plastmatta, blommor och bynor. Så nu är det riktigt fint ute på balkongen! Jag tror att vi kommer att tillbringa många timmar där ute.

Jag tittade även en hel del på kronprinsess-bröllopet. Så fint! Och vilken underbart enkel och snygg klänning hon hade, Victoria. Det ramlade en och annan tår på mig som vanligt när jag ser på bröllop. De såg ju sååå lyckliga ut!

På kvällen hade vi inget planerat men när vi kom hem från svärmor så ringde telefonen. Och helt plötsligt hade vi spontan besök av Jesper och Emma. Det hela slutade med en hel del prat och massor av kortspelande.

Jag tror att klockan var runt 02 innan jag kom i säng. Då var jag helt slut och när jag vaknade inatt av att Elina inte ville sova mer så hade jag väldens huvudvärk och migrän på väg. Så när vi vaknade nästa gång vid 7 hade migränen kommit ordentligt. Så Mille fick ta Elina även denna morgonen, själv låg jag kvar i sängen till 10. Och när jag gick upp då så kändes inte huvudet lika jobbigt längre. :)

Inga kommentarer: