torsdag 17 juni 2010

Ont!

Vid fotograferingen skar jag mig i foten. Jag får skylla mig själv för jag gick barfota i stadsparken men till mitt försvar säger jag: "är det sommar så är det". Men nu svider det och det gör ont att gå på foten. Jag har tvättat den ordentligt och har ni lagt upp den högt för att svullnaden ska gå ner lite, sen så är det ju otroligt skönt att ha trötta fötter upp i luften både för fötterna och ryggen.

Jag är helt slut efter denna dagen. Det har vart en lång dag! Elina ville gå upp vid 03:00 i natt, sen så låg hon och bökade hela tiden så vid 07:00 gav jag upp och följde med henne upp. Då blev det frukost, mys och allmänt stök.

Jag lämnade henne hos svärmor vid 08:30. Emma C. kom till mig vid 09:30. Klockan 10:00 var vi uppe i stadsparken och vid 13:45 åkte vi där ifrån.

Vid 18:30 kom jag och Elina hem då hade vi vart ute i Kaxholmen vid landsjön och badat och lekt en massa. Nu sover hon, sen två timmar tillbaka, och jag sitter i soffan och tar det lugnt.

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå och lägga mig. Sov gott alla där ute!

Inga kommentarer: