tisdag 29 juni 2010

trevlig dag.

Efter en lång dag på jobbet bar det av till dagis för att hämta upp lillskruttan. Men innan jag gick till dagis sprang jag upp i lägenheten och packade ihop lite badgrejer.

När Elina var hämtad äkte vi till mina föräldrar för att få i elina lite mat och sedan åkte vi vidare. Vi fick med oss mamma, syster och kusin Ronja till Axamosjön. Där badade Elina och mamma, jag gick i till knäna. Det var liiite för kallt för min smak måste erkännas. Men glassen var god och Elina var glad.

På vägen hem tittade vi in en snabbis i Ronjas nya lägenhet. Jättestor och riktigt fin var den! Mycket större än jag hade förväntat mig.

Elina åt hela sin gröt och hela sin välling och sover nu som en stock. Så nu ska jag ta det lugnt och kolla vidare på Twilight-filmerna.

Inga kommentarer: