fredag 18 juni 2010

Natten från helvetet


Natten började inte ens bra.
Elina började gråta precis när jag har lagt mig till rätta i sängen. För att få henne lugn och så hon somnade om tog ca 40minuter. Sen kunde inte jag sova, det var för varmt, jag hade ont i foten och ont i huvudet.

När jag tillslut somnat så vaknade jag av att Elina var ledsen, igen. Så upp och stoppa i nappen och försöka få henne lugn. Ännu en gång tog det ca40 minuter innan hon somnade. Jag somnade om hyfsat smidigt denna gången bara för att väckas igen vid fyra. Jag gjorde välling och bar över Elina till vår säng. Hon åt upp all välling men ville inte sova mer.




Vid 05:30 fick jag henne tillslut att somna om. Sen sov hon faktist till 8 men för min del känns det inte som att jag har sovit något alls...

Vi får se hur den här dagen slutar.
--via iPhone

Inga kommentarer: