måndag 14 juni 2010

Redan!

Redan nu sover Elina. Och det tog bara ca 10 minuter. Jag tror att det är rekord. :)



Den sena eftermiddagen spenderades hemma hos min mamma och pappa. Där fikade vi på riktigt goda bullar som lillasyster bakade igår. Bra jobbat, syster! Elina åt bulle, hela sin gröt och en bit päron.


På vägen hem från bilen så gick hon och plaskade i varje vattenpöl som hon kom åt. Sen så "hoppade" hon från alla kanter hon hittade. Mammas sötaste tjej!


Tyvärr blev det inget bad för oss innan vi åkte iväg jag hängde tvätt i stället och fixade mat till lilldamen. SÅ badet får jag ta i morgon. Nu tänker ni säkert att jag ska ta ett bad ikväll men det går inte, eller går och går gör det väl, men om jag badar nu så hinner inte håret att torka. Och lägger jag mig med blött hår så kommer det troligen att vara rakt på ena sidan och lockigt på den andra. Vilket påminner mig om att jag måste gå till frisören för att klippa mig och permanenta om håret. Men det är för dyrt och just nu har jag inte pengar till det.



Nu väntar jag på att mille ska komma hem med chips och dip till mig så sen ska jag mysa i soffan hela kvällen.

Vickan: Jag tror att jag har hittat en neutral zoon när det gäller katterna. På balkongen

1 kommentar:

Vickan sa...

Låter toppen gumman! Bra jobbat att du fick upp dem i soffan med! Kraam!