tisdag 1 juni 2010

Dagis

Idag har jag varu med Elina på dagis. Så fort vi kom in på gården och hon såg de andra barnen så struntade hon fullständigt i mig. Hon har riktigt kul där. Fröknarna är riktigt snälla och vissa av dem känner igen mig sen jag gick där. Lokalerna har blivit riktigt fräsha och ljusa, en riktigt bra renovering och enligt de som jobbar där en otroligt nödvändig sådan.



Jag älskar också dagis! Elina somnade vid 21 igår kväll och sov sedan hela natten. Hon sov så länge att jag behövde väcka henne på morgonen. Det har nog aldrig hänt tidigare men jag gillar det skarpt. :) nu är det bara till att hoppas att hon fortsätter att sova så bra.

Efter dagis gick vi hem och åt mat, vilken aptit Elina hade helt plötsligt. Hon åt själv så det kom mat både på golvet, i hennes hår och lite i munnen. Så efter maten var det bara till att slänga oss i duschen/badet. Sen var vi båda otroligt trötta så vi somnade en stund i sängen. Nu har Elina ätit mellanmål. Jag vet inte vad som hänt men hon åt två HELA mackor.

Nu ska vi packa iordning för jobb och Elina ska till farmor.

Tjipp!

--via iPhone

1 kommentar:

Anna sa...

Dagis är magiskt!!!