lördag 19 juni 2010

Bullar till frukost?

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att jag ska öppna.

Natten var helt ok men inte kunde jag somna fast jag var trött men somnade nog tillslut efter 00.00 ändå. Elina vaknade inte förens runt 06 men då fick millle ta henne. Jag fortsatte att sova till 08:30 och kom då på att jag börjar jobba 09:15. Så på med kläder och iväg. När jag kom upp på jobbet så luktar det nybakade bullar och frallor.

Det blir ju så det vattnas i munnen av den doften. Den doften, nybakade bullar, ligger högt upp på listan över de mest underbara dofter som finns. Det kan nog slå sig in på samma plats som nytvättade lakan som har hängt ute för att torka.

Jag blev riktigt sugen på bullar och frallor. Jag får se hur länge jag kan hålla mig innan jag sticker ner och köper mig en bulle, eller två. Först ska jag äta nån macka så det blir liiiite nyttigt i varjefall.

Nu ska jag öppna.

Ha en underbar dag alla!

Inga kommentarer: