fredag 11 juni 2010

Tidsoptimist

Jag hade så mycket att göra idag att jag aldrig trodde att jag skulle hinna med allt. Men jag har redan gjort allt jag skulle, nästan vi har inte tagit på oss finkläderna och sminkat mig. Sådant fixar man ju i sista stunden.

Idag är det kusin Stinas student som står först på schemat, sen blir det "grillkväll" hos Jessica. Efter som Jessica har sagt att jag måste ha klänning på mig i kväll så hoppas jag verkligen att klänningen som jag beställde på nätet för ett par dagar sedan kommer med posten i dag så jag kan ha på mig den i kväll. Om den inte har kommit så tror jag att det får bli klänningen som jag fick av Ronja från Thailand.

Det är skönt att det är bättre väder nu än innan idag. Jag minns när jag tog studenten. Det var varmt! Strålande sol och varmt! Vilken otrolig dag! Så till alla er som tar studenten idag, Grattis och Lycka till i livet! Jag kan väl också passa på att säga välkomna till vuxenlivet.

Inga kommentarer: