måndag 7 juni 2010

Seg...

Efter lekparken igår åkte vi till Ikea och åt lunch, riktigt gott och prisvärt tycker jag. Det blev även lite shopping bland annat en nattlampa till Elinas rum. Sen var det dax för jobb så mer hann vi inte med.

Jag var en halvtimme tidig så jag passade på att sova lite i en skön soffa på jobbet. När jag vaknade kände jag mig riktigt förkyld och risig men jag hoppades på att det skulle vända. Tyvärr blev det inte så.

Febern kom krypande på kvällen. Och när jag vaknade tidigt i morse för att åka till jobbet var febern kvar och huvudet kändes fullt av bomull och gjorde riktigt ont. Men det är inte lätt att f¨å tag i någon 05:30 så i med ett par alvedon och iväg. Det gick sådär att jobba som ni kanske förstår. Men jag har ivarjefall sjukanmält mig tills i morgon redan nu.

Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon men behöver ändå vila upp mig. Elina var feber fri idag så jag hoppas att hon är ännu piggare i morgon så hon kan gå till dagis. Hon har till och med ätit ordentligt idag, sånt gör mig glad!

Som jag har förstått det är det många som är förkylda så krya på er. För det här är inte kul!!

1 kommentar:

Farbro ramtin :D sa...

krya emma o elina :)<3