fredag 23 april 2010

utflykt

Nu är vi hemma efter förmiddagens lilla utflykt. Jag kollade jobb mailen igår och hade jag fått en påminnelse om att vi skulle ha möte. Vilken tur att jag tittade mailen för det hade jag totalt glömt bort. Så kl 10 var vi, jag och Elina, på jobbet. Vi gick halva vägen i solskenet, riktigt skönt. Mötet var som alltid trevligt och D bjöd på underbart goda frallor. Jag nog de trevligaste och sötaste kollegorna man kan ha. Det är alltid lika kul att träffa dem, tyvärr träffas vi allt för sällan.

Efter mötet så passade jag på att gå en sväng till optikern, jag var där för några veckor sedan och beställde en skruv till glasögonen som jag hade tappat. De satte dit skruven och putsade rent mina smutsiga glasögon och det gjorde de gratis. Så nu har jag hela och rena glasögon igen. :D

Efter en hel förmiddag på jobbet och stan så är elina riktigt trött så hon ligger här i soffan med sitt lilla söta huvud i mitt knä och myser och vilar lite. Hon hade fullt upp när vi hade möte, hon tjötade, åt, lekte och sprang runt. Elina hade hur kul som helst bland allt folk.

Nu ska vi mysa lite i soffan och sedan kanske fixa iordning lite här hemma.

Jag bjuder på en bild från tidigare i våras. :)

1 kommentar:

Micke sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.