torsdag 15 april 2010

Effektiv morgon

Idag började morgonen här redan innan kl 7. Liiite för tidigt enligt mig men Elina var pigg och ville inte alls ligga kvar i sängen och mysa. Så det var bara att masa sig upp. Väl uppe så kom jag igång ordentligt; efter att ha bytt blöja på Elina så hon skulle hålla sig lugn så blev det diskat och dammsuget redan innan kl 08:00. Inte illa om jag får säga det själv.

Planeringen för dagen är att få i oss lite frukost, ett bad och kanske ska försöka mig på att tvätta fönsterna. Mitt på dagen ska det i varjefall bli en promenad med hundarna och självklart lite utelek. Och i kväll ska jag på utbildning på jobbet. Jag tycker att det låter som en riktigt bra dag, kan det bli annat än bra med detta underbara väder? Strålande sol och blå himmel, I like!

Ha en underbar dag!

visst har jag blivit bättre på att uppdatera?! ;)

Inga kommentarer: