onsdag 28 april 2010

Minnen i kylan

Står utanför jobbet just nu och fryser. Jag väntar på att mille ska hämta mig för att sedan åka hem. Under tiden har jag kollat igenom rubriker och en hel del gammla inlägg på bloggen. Vilka minnen som kommer upp. Jag minns verkligen hur jobbig jag hade det med foglossningar och ryggont under graviditeten, framtills nu hade jag nog förträngt det mesta men när jag läser de inläggen som jag skrivit kommer allt tillbaka igen.

Det är vissa speciella inlägg som
jag minns bättre än andra. Som inlägget jag skrev efter att vi hade fått åka akut till förlossningen på förlossningen efter ett bm-besök. Jag får fortfarande rysningar i kroppen när jag tänker på de timmarna. Och helt allvarligt, får en läkare säga så? "då ska vi se om vi hittar några hjärtslag nu då..." mitt hjärta stannade totalt och jag visste knappt vart jag skulle ta vägen när han sa så ju.

God natt

--via iPhone

Inga kommentarer: