fredag 30 april 2010

gårdagen och dagen idag

Gårdagen var trevlig och efter promenad med Zigge och Elina kom Emma hit. Det bakades då kladdkaka som senare åts upp. Med en hel del lekande, gungande och tjötande försvann eftermiddagen och kvällen fort. Maten för kvällen stod Jesper för, McDonalds. Riktigt gott men tyvärr tyckte inte min mage att det var gott för den tjurade ordentligt resten av kvällen.

Mille spelade fotboll, de vann med 3-1. Tur det för han blir på så mycke bättre humör när de har vunnit.

Elina ville absolut inte sova inatt. Men tillslut tror jag att hon somnade hon i vår säng men då sov nog jag för när jag vaknade så låg hon med fötterna uppe vid min näsa och huvudet nedåt. Hon har hon vart pippi långstrump i något av sina föregående liv, om man nu ska tro på sånt.

Sötungen vaknade sedan när mille gick till jobbet och ville inte sova mer. Men när jag är på väg upp för att starta dagen. Då passar det att somna om. Så till slut så gick hon inte upp förens 9.30.

Nu ska vi iväg till min mormor för att lämna Elina och hämta Zigge. Zigge och jag ska till djuraffären och dra bort håret som är inne i hans öron, visst låter det trevligt. Inte det roligaste men det måste göras.

Tjipp så länge.

Inga kommentarer: