tisdag 27 april 2010

En lång dag

En lång dag går nu mot sitt slut, äntligen. Jag har längtat efter sängen ungefär sen jag gick upp ur den i morse.

Vi fick gå från barnmot. vid 12.30 ungefär. Då passade jag på att springa in på Willy's för att köpa lite kex till elina. Det blev riskakor och mariekex som belöning för att hon vart så duktig hela förmiddagen. Riskakorna tyckte hon om, de var inte bara goda de var roliga att smula sönder också, suck. Eftersom det inte var någon idee att ta sig hem så fick eftermiddagen fram tills jag skulle vidare till jobbet.

En del lek i trädgården och med kaninen och även en hel del busande inne. Även en fika tillsammans med Emma hanns med innan jobbet. Jag tog även snålskjuts av henne i deras nya fina bil, så slapp jag gå.

Eftersom jag kom ca 40 minuter för tidigt till jobbet så la jag mig för att vila lite i soffan i funkrummet. Där slocknade jag direkt, jag noterade att de borrade någonstans i huset men mer minns jag inte, tur att jag ställde klockan annars hade jag säkerligen försovit mig.

Jag måste ju passa på att skriva en liten sak till Ronja, för jag tror att du läser: Välkommen hem till sverige! Vi har saknat dig massor. Fika och lek någon dag snart?






--via iPhone

1 kommentar:

ronja sa...

jag läser :) tack tack självklart! ja måste ju skryta med min solbränna innan den försvinner! :) när passar det damerna?