tisdag 20 april 2010

En skön morgon

En skön morgon efter en inte lika skön natt. Elina ville nämligen inte sova i natt, hon tyckte att vi skulle leka vid 03:30. Behöver jag säga att jag inte ville leka då? Vid 04:20 somnade hon till slut om, tyvärr inte i sin egna säng. Så från 04:20 har hon sovit i vår säng, troligen drömde hon att hon var en hellikopter eller att hon var med i en karatefilm. Hon snurrade runt och sparkade runt sig. I vilket fall som helst så var det väääldigt skönt att hon sov till 08:40. Efter denna natten känner jag mig ungefär som om jag hade vart ute och festat och dansat hela natten, så jag får försöka sova lite om hon bestämmer sig för att vila lite. Just nu är det i varjefall full fart. :)




Senare blir det den obligatoriska promenaden till Huskvarna och jobbet, hoppas att vädret håller i sig. De pratar tyvärr om moln och regn, jag hoppas att de har fel och att solen stannar kvar och gör mig sällskap.





--via iPhone

1 kommentar:

Jernnilie sa...

Sv: Hej! Linnet finns inte att köpa riktigt än men vi kommer sälja det i vår webbutik som öppnar snart, kommer inte ihåg vad priset skulle hamna på men under 200-lappen i alla fall. Håll utkik om när vi öppnar genom att följa bloggen.

Mvh Jennilie