tisdag 20 april 2010

Trötter

Äntligen är det dax för sängen. Efter massor med lek med Elina, promenad till jobbet (jag sköt vagn halva vägen) och sedan jobbat är jag trött. Jag hoppas att Elina sover bättre i natt för då är förutsättningarna för att jag också ska få sova bättre. Sen så är det ju alltid trevligare med en utvilad och glad unge än en trött och sur.

När jag stod på jobbet idag så fick jag plötsligt ett MMS. I mmset fanns en bild på en riktigt trött liten tjej.



Hon har i eftermiddags vart hos sin farmor och lekt en massa så hon var riktigt trött. Men hon sov bara en liten stund och vaknade tydligen bara några minuter efter att hennes mormor skulle vara barnvakt. Så resten av kvällen har hon myst med min mamma.

Nu ska jag stänga av ljudet på mobilen och hemtelefonen och sova!

Hoppas på en god natts sömn, fast det kanske bara blir en drömm.

--via iPhone

Inga kommentarer: