lördag 24 april 2010

Lördagsmorgon

Vilken härlig lördagsmorgon! Strålande sol och sovmorgon. Elina ville upp vid 7.30 så då åkte tvn på i sovrummet men när hon inte ville titta mer så tog mille upp henne och gick till vardagsrummet och lekte. Själv fick jag fortsätta sova, eller i varjefall ligga kvar i sängen, till strax efter nio. Så skönt.

Så nu har vi badat och gjort oss klara för dagen. Men då slocklade lilltjejen.


Hon bara somnade pang boom. Då är man trött om man somnar i sen ställningen.

Gårdags eftermiddagen spenderades hemma hos min söta mamma. Vi åt stuvad blomkål och isterband, så otroligt gott! Elina fick också fast utan stuvningen. Hon tyckte också att det var riktigt gott och åt en rejäl portion, en del av det åt hon själv med skeden. Min duktiga tjej. Sen så hjälpte vi syster med hennes hår lite.

Väl hemma väntade vi på jesper och emma. När de äntligen kom åt vi tacos. Riktigt gott det också men jag äter alltid för mycket. Så mycke att jag mådde illa i mer än en timme efter. Resten av kvällen spelade vi kort. Att spela kort är ett underskattat nöje och ett väldigt trevligt sätt att umgås.




--via iPhone

Inga kommentarer: