fredag 16 april 2010

sol idag igen :)

Det är fint väder ute idag igen! Men idag blir det ingen promenad här runt omkring, idag ska vi gå mot ett mål, nämligen Huskvarna och milles föräldrar. Elina ska vara där i kväll för jag och mille tillsammans med Jesper och Emma ska först till relaxen på Rosenlundbadet och sedan äta mat från någon god restaurang. Anledningen är att Mille fyller 25år i morgon, stor kille nu ju ;) och Emma och Jesper firade 3år tillsammans i veckan.

Morgonen idag har liksom morgonen igår varit effektiv, jag har rensat och städat bland Elinas kläder, vilket var väääldigt välbehövligt. Bland annat hittade jag kläder som hon inte har använt på ett år och de är så små och söta men tyvärr har hon växt ur dem. Nu så är det en väldig ordning i lådan och hennes garderob, undra hur länge det kommer att hålla sig denna gången. Nu ligger allt väl sorterat men jag gissar på att det inte ens kommer att dröja en vecka innan allt ligger huller om buller igen.

Vi har även vikt tvätten, eller jag har vikt den och Elina har slängt ner det på golvet så jag har fått vika den igen. Hon hade i varjefall riktigt roligt, jag tyckte inte att det var lika roligt kan jag erkänna.

Nu ska vi mysa en stund i soffan sedan kommer farfar, min farfar/Elinas gammelfarfar, på besök. Alltid lika trevligt.

Inga kommentarer: