onsdag 14 april 2010

Avsöljande ;)

God morgon!

Nu kommer det, ett litet avslöjande. Jag kommer att ha ett samarbete tillsammans med ett företag här på bloggen. Det kommer till en början att vara en liten tävling där man vinner ett paket med barnkläder. Tävlingen kommer att läggas upp i slutet på denna veckan och slutar den sista april.

Jag tycker att detta är riktigt spännande och hoppas att det blir många som vill vara med och tävla. :) Självklart hoppas jag på nya läsare och att flertalet av dem stannar kvar och följer mig.

Nu ska jag leka vidare med Elina, man kan ju inte sova längre än 06:30... Natten har vart sådär, fast egentligen hyfsad Hon fick mat första gången 06:30 och se så ville hon inte sova mer. Hostan har inte heller vart så jättejobbig i natt, vi hoppas att den håller på att släppa.

Ha en underbar dag, hoppas att ni har lika fint väder som vi. Strålande sol!

Inga kommentarer: