söndag 25 april 2010

Hemma efter en lång dag i Stadsparken. Massor med lek, bus och skoj. Maten blev grillat kött och sallad. En del kortspelande och en titt på djuren. Men mest lek i lekparken.

Efter fikat släppte Jesper och jag loss och lekte barnen trötta. Fast frågan är väl vem som blev tröttast, vi eller dom. Det är otrolig hur mycket energi det finns i barn. De far fram och tillbaka, upp och ner, igen och igen. Men roligt var det! Och det ska absolut göras om flera gånger. Sista saken som fanns kvar att göra när vi hade klättrat i alla klätterställningar, gungar i alla gungor och åkt i alla rucherkanor, fick vi syn på en "karusell". En sån där som snurrar riktigt fort. Hur kul som helst men jag mistänker att min kropp har förändrats för innan jag fick Elina kunde jag snurra hur mycket som helst utan att må illa. Men idag så kunde jag snurra hur mycket som helst men ungefär en kvart efter att vi snurrat klart kom illamåendet, riktigt jobbigt. Så till nästa lekdag kan ni väl påminna mig om att inte snurra, i varjefall inte så mycket.

Bilder kommer senare.

Nu ska jag krascha i soffan för jag är helt slut.


--via iPhone

Location:Hemma

Inga kommentarer: