onsdag 28 april 2010

En underbar natt och morgon

Hon sov hela natten i sin säng! Men det mest fantastiska är ändå att hon sov hela natten och att jag också sov hela natten. Jag vaknade vid 8 och funderade på vad som var fel men kom snabbt på att det var redan morgon och Elina hade inte vaknat än. Så för en gångs skull kunde jag ligga kvar i sängen och vakna till lite innan hon ville upp. När hon vaknade efter en kvart ungefär så ville hon mest bara mysa så jag hämtade henne, gjorde en flaska välling och la oss i sängen i igen och mös en lång stund. En riktigt mysig morgon och en underbar natt! Jag vill ha fler sådana morgonar och nätter.

Nu har dagen börjat på riktigt och det är fullt ös. Elina klättrar, ramlar och klättrar igen. Hon är överallt och hon ser inga faror eller hinder så det gäller att ha koll för hon är riktigt snabb.


--via iPhone

Inga kommentarer: