måndag 17 maj 2010

Helgen

Helgen har gått fort, för fort. Jag vet inte vart den tog vägen. Jag har inte en hunnit med hälften av alla de saker som jag hade velat, tyvärr blir det så ibland. Jag har som nu säkert märkt helt uteslutit bloggandet för att umgås med familj och vänner.

Fredagskvällen tillbringades med syster framför tvn.

Lördagen bestod av mys, promenader, bullätande, matlagning och spelandes. En trevlig dag som försvann aldeles för fort.

I present på dopdagen fick Elina en fotölj av sin fadder Jesper, något som hon tycker mycket om. Självklart skulle hon hjälpa till att bygga ihop den.





Söndagen började med frukos och en rejäl långpromenad för mig, Zigge och Elina. Sen blev det springande i affärer och en hel del lyssnande. Lyssnade på basakademin från PM, FitLine. Ett företag som tillverkar kosttillskott som är gjort på frukt och grönsaker. Och som innhåller alla vitaminer och mineraler som kroppen behöver. Jag berättar mer en annan gång.


Idag har jag jobbat, myst med Elina och umgåtts med Jessica. Nu ska jag och Elina bada/duscha!


--via iPhone

Inga kommentarer: