torsdag 13 maj 2010

Förlåt

Idag har det inte blivit något bloggande på hela dagen. Andledningen är enkel, jag har inte orkat eller känt någon lust att skriva.



Även att jag fick en lång sovmorgon efter en otroligt jobbig natt så har huvudvärken som nu har suttit i i flera dagar fortfarande inte släppt. Ryggen som knakade till för någon dag sedan känns inte heller bättre, tyvärr.


Men nu ska jag sluta gnälla och berätta lite om dagen som har vart.

Fick en rejäl sovmorgon som jag skrev tidigare och gick inte upp ur sängen förens efter halv tolv. Jag minns knappt sist jag låg kvar så länge, otroligt skönt att göra det ibland tycker jag. Efter frukost och allmänt fix här hemma tog jag på Elina och mig själv för att gå ner till pappa och hämta Zigge. Väl där så passade vi på att fika, syster hade bakat bullar, och Elina busade med sin morfar en stund. På vägen hem gick jag en omväg så det blev en lite längre promenad. Upptäckte att Mille hade börjat med maten när vi kom hem och det är ju alltid uppskattat. Så medans vi väntade på maten passade jag på att slänga in lite tvätt i maskinen.



Eftermiddagen spenderades till en början i soffan med en liten powernap och mys med både Elina och Zigge. Mille var också med på ett litet hörn och fick mysa med mina kalla fötter. Efter det så blev jag helt plötsligt otroligt uttråkad så då åkte vi iväg till milles syster och bror för att hälsa på och tjöta lite. Även här fanns det bullar att äta. På eftermiddags promenaden fick vi med oss Milles lilla kusin N så vi tog båda barnen och Zigge och gick bort till folketspark och lekte lite i lekparken som finns där.


Kvällen blev lång efter som Elina vägrade sova men nu äntligen sover hon och jag ska göra lika dant. Tyvärr var jag dålig på att ta bilder i dag men jag har ett par få.

Sov gott

--via iPhone

Inga kommentarer: