tisdag 11 maj 2010

Dagen som försvann

Dagen idag har bara försvunnit, jag vet inte vart den har tgit vägen. Jag har knappt hunnit med hälften av det jag hade tänkt att jag skulle göra. Det vi hann med idag var det som stod i förra inlägget och sedan åkte vi iväg till mammas och pappas hus och lekte med hundarna i trädgården en stund i det fina vädret. Jag vill ha hus med en rejäl tomt och staket runt om! Så otroligt skönt att slippa ha sten koll på Elina så hon inte springer iväg eller ut på vägen. Sen åkte vi vidare till min mormor och morfar och där lämnade jag Elina för att åka vidare till jobbet och nu är jag hemma igen.












Jag hade hoppats på att Elina skulle sova när jag kom hem så jag kunde sätta mig i soffan och ta det lugnt. Men så var inte fallet. Hon är fortfarande vaken och pigg, full lek och jag vet inte vad jag ska göra för att få henne att sova. Tips mottages tacksamt!

Något jag blev glad över när
jag åkte hem från jobbet var att det inte var kolsvart. Jag vet inte varför jag blev glad för det men på något sätt blev jag det ändå.





Nu måste jag få Elina att sova!

Inga kommentarer: