tisdag 11 maj 2010

Härliga sol!

Jag vet inte riktigt vad det är med solen men så fort den visar sig så går allt lite lättare även om jag är trött, har haft en dålig natt eller har ont i huvudet.



Natten har varit bra, hon vaknade vid fem och var ledsen så då fick hon komma till vår säng och fick välling och då somnade hon om. Och efter att ha vaknat och somnat om otaliga gånger gav vi upp vid halv nio. Så nu har jag nog fyllt på sämnkontot en hel del i varjefall.

Hittills idag har vi hunnit äta frukost med gröt och mackor. Och badat/duschat så nu är vi rena och fina och påklädda.



Ni ska bara veta hur svårt det är att få på blöja ochkläder på ett barn som inte alls vill vara still utan som springer runt i hela lägenheten. Tillslut lyckades jag i varjefall då på henne allt, efter många om och men.



Nu leker hon för fullt så jag ska göra henne sällskap.


--via iPhone

Inga kommentarer: