fredag 14 maj 2010

Dagen hittills

Efter en envis natt, jag fick tillslut efter ca 45 minuters kämpande Elina att somna om i sin säng, sov vi alla gott fram tills kl var efter åtta. Så skönt att hon sov i sin säng för när Elina sover i vår säng sover jag riktigt dåligt. Efter frukost och påklädnad gick vi ut på promenad med Zigge.



Där träffade vi en liten vit hund som ville leka med Zigge så då fick de göra det en stund. När vi kom tillbaka till gården så fick Elina gå lite själv. Som tur var hade jag klätt på henne regnkläderna och hennes stövlar för idag var första gången som hon hittade vattenpölarna. De var riktigt roliga enligt Elina.



Nu sover hon middag och Zigge gör detsamma. Så nu ska jag falla för grupptrycket och sova en stund jag också.




--via iPhone

Inga kommentarer: