tisdag 4 maj 2010

att lyckas

Jag har äntligen lyckats! Lyckats sluta bita på naglarna. Tipset som funkade för mig var att hålla dem fina. Måla dem i en fin färg och se till att de alltid är fina, då vill man inte förstöra dem. :)
Så nu har jag "långa" naglar, enligt mig. De är riktigt sköna att kli med och mille uppskattar dem också för de är riktigt bra att kli ryggen med.

Att jag äntligen har lyckats sluta efter att ha försökt hur länge som helst är riktigt skönt. Äntligen lyckades jag! Och det är en riktigt skön känsla.

Denna morgonen har inte vart som alla andra. Natten var helt okey och morgonen var riktigt mysig. I vanliga fall är det fullfart från det att Elina väljer att vakna men idag har vi mest bara myst. Helt underbart.

Resten av dagen ska vi ta det lugnt, gå ut och gå en sväng och sedan ska jag jobba i eftermiddag/kväll.