fredag 7 maj 2010

Buss

Nu ska vi ut och åka buss igen. Tidigare var det ner till A6 och nu ner till stan för värdfesten. På A6 införskaffade jag mig mina första leggings. Ja jag vet, jag är nog den sista tjejen i stan som har rett par sådana. De invigs faktist idag också. Men självklart är det inte hurdana leggings som helst utan ett par jeansleggings. Var inne på Systemet en sväng uppe på a6 också, första gången jag inte behövde visa legg. Men det kanske berodde på att jag hade barnvagnen med mig, jaja i vilket fall så känner jag mig lite gammal samtidigt som jag känner mig stolt. Jag kanske äntligen ser lite vuxen ut?!

Vi får se om vi kommer med bussen, det står en till barnvang som vill med så jag hoppas att bussen är tom på barnvagnar när den väl behagar dyka upp.


Medans vi väntar äter Elina mutor för hon vill absolut inte sitta still i vagnen.
--via iPhone

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du kommer alltid se ut som den lilla 15 åriga och oskyldiga blondinen emma ;)

JenCa Style sa...

Hej. För en tid sedan kommenterade du på vår blogg angående ett svart linne med spetsrygg.. Tänkte bara meddela dig att vi nu har öppnat vår webbutik och att linnet säljs där.

Webbutiken: www.jencastyle.se

Mvh Jennilie