söndag 9 maj 2010

En mycket lyckad kväll

Igår kväll hade vi en liten tjejkväll. Först var det cider/vin hemma hos mig tillsammans med pizza, kortspel och tittande i gamla skolkataloger. Sedan bar det av vidare ut på stan, tillslut hamnade vi på O'learys. Massor med folk, massor med dans och alltid lika långa toaköer. Kvällen slutade nere vid bussgods för att se till att Vickan hamnade på rätt buss. Och sedan fick vi skjuts hem av snälla Jesper. Och det kommer INTE att komma upp några bilder från kvällen varken här eller på fb från mig.

Det var en riktigt trevlig och rolig kväll. Så jag hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa gång! Men påminn mig då om att jag inte ska jobba dagen efter för det ska jag göra idag.

Jag måste erkänna att jag är otroligt pigg och inte det minsta bakis, vilket jag igentligen borde vara. Jag tror starkt att det beror på mina vitamin och minerldrinkar som jag dricker på kvällen och morgonen. Igår kväll innan jag la mig så tog jag en dubbel och i morse hällde jag i lite extra också.

Dax att åka iväg...

Inga kommentarer: