torsdag 6 maj 2010

En tanke


Efter en trevlig förmiddag med besök och nybakad kladdkaka blev det en promenad i solen. Det var inte lika varmt ute som det såg ut att vara, det blåste kallt. Elina gick en hel del själv på promenaden men oftast åt fel håll. Hon gjorde även en del vårskrik i skogen, hon skrek inte för att hon var arg utan hon bara testade rösten lite tror jag.

Väl hemma blev det krig, Elina ville absolut inte äta och jag försökte få henne att äta. Elina vann och när jag satte henne i mitt knä somnade hon snabbt, troligen var hon så trött efter promenaden att hon helt enkelt inte orkade äta.

Så jag passade på att tvätta håret. Helt underbart! Tänk vad en sån liten sak som att tvätta håret kan göra för att man ska må och känna sig lite bättre. Så även fast jag är trött och sliten så känner jag mig i varjefall fräsch, för en gångsskull. Jag menar lite kex på tröjan eller jeansen har jag alltid men ny har jag i varjefall rent hår. :)



--via iPhone

Inga kommentarer: