onsdag 5 maj 2010

Dagen idag...

Vi gick som vanligt upp vid 8 och fixade lite frukost. Efter att ha ätit och lekt en stund skulle jag bädda sängen. Då fick Elina tag i en filt som hon tyckte var väldigt mysig.








Sen efter vila och mys tog vi oss till bilen och åkte en sväng till öppnaförskolan i Huskvarna. Vi stannade bara en kortis och åkte vidare till milles jobb istället. Elina sprang runt och fick en glass. Glass är riktigt gott tycker Elina.








Väl hemma igen så tog vi oss en powernap och sedan byttes det lakan i elinas säng. Så när tvättmaskinen var igång var det dax för mat igen. Elina ville hellre äta själv så då fick hon göra det.









Där har ni hela vår dag som den var innan jag åkte till jobbet. På jobbet har det vart lugnt och trevligt. Men jag gjorde en sån klantig sak; jag klämde 4fingrar samtigt i kassa lådan när jag skulle stänga den. Fråga mig inte hur jag lyckades för det vet jag inte men jag fick dra rejält för att få loss dem. Jag kan meddela att det gjorde rejält ont!

Nu ska jag mysa lite i soffan innan jag somnar.
--via iPhone

Inga kommentarer: