fredag 20 februari 2009

väntar....

Ja det är precis det vi gör allihopa, väntar. Väntar på att Pyret ska komma ut. Men det verkar som att vi får vänta ett tag till. Kanske dyker h*n upp i helgen kanske inte, vi får se helt enkelt. Men jag lovar att vi meddelar när h*n kommit.

Denna veckan har det inte hänt särskilt mycket efter måndagens äventyr. Igår, torsdag, var det fullt upp. Började med att jag hängde med mamma in till friskis i jkpg. Träffade underbara D, alltid lika trevligt. (Hoppas att du blir helt frisk snart.) Tjötade lite med övriga kollegor där och sedan gick jag för att hämta mat, pasta carbonara (hur det nu stavas). Maten åts på friskis i hva men mamma. Underbart gott, särskilt med tanke på att jag har längtat efter den maten i ca tre veckor. Stannade kvar på friskis tills kusinen ringde. Fika på IKEA. Tjötade en massa. Alltid trevligt.

I tisdags och onsdags var älsklingen hemma och var sjuk. Det var lite synd om han men det säger man inte till han för då blir förkylningen ännu värre. Skojar bara, nästan. Älskar dig.

Annars så har det vart en lugn vecka som mest bestått utan förvärkar och funderingar. Mycket funderingar om hur livet kan förändras.

Har funderingar på om vi ska åka till gbg i helgen. Men vet inte om jag vågar. Orkar inte åka över dagen men vågar nog inte stanna över natten. Vill verkligen inte föda i göteborg. Vi får se hur vi gör.

Ha det underbart.

Inga kommentarer: