söndag 1 februari 2009

Söndagspromenad och bio!

Fint väder i fina skogen, Bondberget.

Det blev en kort runda om man tänker på längden men om man ska kolla på tiden så var det en lång promenad. Ca 1 timme. Många fina kort i det underbara vädret.


Mina favorit pojkar. Mille och Zigge.



Jag och Zigge.
Zigge.

Åkte förbi mamma och pappa med lite saker som vi hade lånat och vi bestämde oss för att gå på bio på tisdag. Men filmen vi ville se visades för sista gången idag. Så vi stressade lite och hann till bion i tid. Mysig tjejfilm, Bröllopsduellen.
Jag hoppas att jag får sova i natt för jag är riktigt trött.
Fler bilder hittas i vårt webalbum. http://picasaweb.google.com/emma.ahlstrm

1 kommentar:

Anonym sa...

har "tant" skippat kryckorna nu? :) mindre än 1 månad kvar. eller a, ja tippar fortfarande på 8e mars! =))) kramar