tisdag 10 februari 2009

en lugn tisdag

Idag har det vart en lugn dag. Sov länge, gick upp och ät en rejäl och långsam frukost. Satte sen igång en tvättmaskin och tappade upp vatten i badkaret.

Tog ett varmt bad på ca 1timme. Låg och läste lite tidningar och bara mös. Jag älskar vårt badkar! Smärtan från höften och ryggen blir mycket mildare och förvärkarna inte lika jobbiga.

Något som jag tycker är jobbigt, som inte har med graviditeten att göra, är grannarna över oss. De klampar i golvet och verkar inte ha några mattor. Skaffa mattor eller sluta klampa när ni går där uppe. De verkar aldrig sitta still.

Dagen har vart riktigt lugn om man räknar aktiviteter. Men däremot har det vart allt annat än lugnt i magen. Det är inte pyret som festar utan det är förvärkar och bubbel i tarmarna (förlåt för detajlerna). Det är skit jobbigt! Det gör ont och är obehagligt och får mig att må illa.

Nu är mille och tränar. Jag skulle vilja se. Han är på ett Ki-bpx 85-pass på friskis tillsammans med min bror. Hoppas att han tycker att det är kul, för det är en bra träningsform för honom tycker jag.

Jag ska fortsätta titta på bygglov nu. Håll tummarna för att jag får en lugn natt utan förvärkar.

Inga kommentarer: