tisdag 24 februari 2009

Jag är så duktig!

Det blev ingen vila för mig. Kunde inte slappna av. Så jag tänkte först att jag skulle ta ett bad. men badkaret var skitigt och behövdes rengöras. Så då började jag med det. Fortsatte med resten av toaletten. Disken blev nästa sak, damma, vattnablommor och torka av dom. Sedan dammsugit och torkat golven. Jag känner mig riktigt nöjd med mig själv. Men jag är skit trött. Nu väntar jag på att mille ska ringa från sina föräldrar. Han fick inte med sig något till Ki-Box-passet så han tog med sig Zigge ut för att springa. Perfekt.

När vi kommer hem så ska han duscha och sen ska jag lägga mig i det underbara badet som jag har förtjänat. Han överaskade mig med en bulle innan, tror att han kände på sig att jag hade vart duktig. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!
En av mina vänner har berättat att hon blev just precis så galet effektiv dagen innan hon skulle föda! *håller tummarna*