tisdag 10 februari 2009

ännu en effektiv måndag...

Igår hann jag hunnit med massor. Först var det vattenträning men jag gick innan avslappningen, hade för ont helt enkelt. Gick och fixade en ny patientbricka med rätt adress på. Innan jag åkte iväg till träningen satte jag på en maskin med tvätt så när jag kom hem så hängde jag den.

Mamma fick hämta upp mig på vägen hem från jobbet, jag var sällskapssjuk. Vi fikade lite hemma hos dom och sedan åkte vi till a6 för att jag skulle köpa lite underkläder. Hittade det jag skulle ha sen åkte vi hem. Jag lämnade av mamma och hämtade Zigge. Åkte hem. Hittade en sovande mille på soffan. (precis som vanligt)

Sen så tog jag tag i disken och diskade den samtidigt som jag tinade köttfärs och började med maten.

Maten hann precis bli klar innan jag tog slut totalt. Perfekt tajming. Men innan jag gick och la mig vek jag tvätten så mille kunde lägga in den.

Jag somnade gott och sov gott nästan hela natten, var bara vaken ca 1 timme under hela natten och var uppe för att gå på toa tre gånger bara. En helt underbar natt!

Inga kommentarer: