söndag 1 februari 2009

jobbiga nätter

De senaste nätterna har vart ett rent helvete, snällt sagt. Jag har knappt sovit något allt. Antingen har jag ont eller så behöver jag gå på toa hela tiden. Det gör ont så fort jag ska vända mig och när jag ligger still så är förvärkarna inte roliga alls. Som att det inte skulle vara nog med att nätterna är jobbiga så har jag fått en huvudvärk som inte vill ge med sig. Vaknade med huvudvärk i går, lördag. Jag får prata med barnmorska om det i morgon.

Så för att sammanfatt mig om hur jag är idag: Trött och lättretad.

Middagen i går gick bra, alla tyckte om maten. Det blev tacos. Min fantasi är inte bättre än så. När jag hade vart och handlat åkte jag till min bror och umgicks lite med dom. Fick med mig en påse med kläder till pyret som vi lånat. Riktigt fina saker! Och lille Wilmer är så charmig! Han kommer nog att få många tjejer på fall när han blir äldre.

Nu ska vi ut och gå. Så återkommer kanske i kväll. kameran får följa med så det kanske blir lite bilder.

Inga kommentarer: