onsdag 4 februari 2009

Lugna dagar...

Nu har jag haft två hyfsat lugna dagar. Jag har bara tagit det lugn, myst med Wilja och Zigge, diskat lite och plockat här hemma. Idag var jag och fixade glass till söndag. Och handlade lite mat. Har även vart en väng förbi milles föräldrar och firat hans pappa på 50års dagen.

Igår bakade jag och mamma. Super gott! Och var förbi milles föräldrar och firade hans mamma.

Idag är det bara 25 dagar kvar till beräknad födsel för pyret. När tror ni att den vill komma ut? BF-datumet är den 1 mars. Mille tror att pyret kommer ut den 24 februari.

Jag är riktigt nyfiken på vad det är för nån som gömmer sig där inne. Vad tror ni att det är? En liten tjejer eller kille?

Imorgon ska jag träffa Vickan en sväng på stan på förmiddagen. Och sedan blir det väl att åka hem och ta det lugnt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror det blir den 25 februari (på min & Nicos 3-årsdag)! :D Spännande i varje fall, det är ju snart dags. Ta hand om dig min vän, så ses vi nästa lördag! Ska bli jättetrevligt. Stor kram

Vica_Vickan sa...

Jag utmanar dej! =)

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

Mer info på min blogg!