söndag 27 januari 2013

Uppdatering

Försökte jobba i onsdags som jag skrev sist, det gick inte alls. Fick ringa efter pappa så han körde hem mig sen låg jag däckad till torsdagskväll ungefär. Har en känsla av att det var årets influensa. Men nu är det bättre :) Äntligen bättre!

Fredagens födelsedags lunch med Jessica kunde genomföras på Jensens tillsammans med en trött Elina. Så direkt efter maten gick vi och köpte den utlovade prinssessklänningen. Självklart valde hon en illrosa. Men den var hon verkligen värd. Sen åkte vi snabbt hem och somnade i var sin säng. Så helt pigga var vi nog inte.

När Mille hämtat Elina så blev det duschen och till att försöka göra mig i ordning för Jessicas fest. Väldigt trevligt och gött med en tjejkväll. Men när de skulle ut drog jag hem för att sova. Tror ni jag kunde somna? Självklart inte, låg vaken halva natten igen.

Lördagen ägnades åt att hänga med mamma lite, få hjälp med att laga mina favorit jeans. Tack mamma, du är bäst! Sen var det dags för bowling, jag förlorade och ska därför bada i vättern om någon månad. Yay, min vanliga tur. men det var vääääldigt kul att se ansiktsutrycken i min motspelares ansikte när det gick bra för mig :D

Jag är en väldigt dålig förlorare men en ännu sämre vinnare.

Och idag har jag jobbat, så skönt att ordningen är återställd. Rensade, slängde, städade och försökte komma ikapp allt som salmlats på hög när jag har varit hemma.

Efter jobbet kom pappa och hämtade upp mig så åkte vi och käkade. Riktigt gott och väldigt trevligt att umgås med pappa bara vi en stund ibland.


1 kommentar:

Susanne A sa...

Gott att du är bättre igen :)