söndag 20 januari 2013

Dagens plan

Dagen började rätt så bra måste jag nog erkänna. Den började nämligen med sovmorgon!! Det är inte särskilt ofta man får sovmorgon när man har en morgonpigg Elina. Så nu sitter vi och äter väldigt sen frukost och sen ska vi förhoppningsvis till Hallby och åka lite skidor.

Jag kommer inte ihåg när jag senast åkte längdskidor så vi får se hur det slutar. På sjukhuset kanske med både brutna ben och armar? Hoppas inte på det men skulle inte bli förvånad med tanke på hur klantig jag är.

En liten fundering bara, hur länge kan man stå och beundra sig själv i spegeln? Elina skulle gå in och tvätta sig om munnen och nu har hon stått där inne i över en kvart. Antar att det bara kommer att bli värre ju äldre hon blir. "Mamma, jag är världens sötaste tjej" hördes det från toan nu. Härligt att höra och jag håller självklart med henne.

Skönt att det bara är -5 idag då blir man inte iskall så fort man går utanför dörren. :)

Så ut och njut!

Inga kommentarer: