måndag 14 januari 2013

De tre viktiga


Jag måste ju passa på att tjöta lite om mina 3 underbara vänner, utan inbördes ordning.

Vickan, underbara, konstiga och fina Vickan. Tjejen som jag träffade första dagen på gymnasiet och resten är historia. :) Hon bor nu på en gård utanför Lekeryd med mannen i hennes liv och alla djuren. En bulle i ugnen och ring på fingret. Hon chockar mig och slår mig med verkligheten i ansiktet lite då och då :) 

Jessica, knasiga, snygga och helt fantastiska Jessica. Träffades i första klass och har hängt ihop till och från sedan dess. En av de som känner mig bäst, i och för sig är det dessa tre som gör det när jag tänker efter. En tjej som vet hur man har kul och som gärna drar med mig ut på äventyr. 

Martin, knäppa, söta och otroliga Martin. Träffades bara för några år sedan och blev genast en i den närmaste kretsen.  Den som jag ringer när som även om det är mitt i natten. (Förlåt!) Martin vet hur man får mig på bättre humör och på andra tankar när det behövs. En kille som jag nästan kan vara helt mig själv med. (Sällan jag är mig själv helt med någon annan än djuren och Elina.)

Självklart har jag fler ytliga vänner och även fler nära vänner men det är dessa tre som alltid finns där oavsett vad och när. Vad jag vill säga med detta inlägget? Att jag är otroligt glad för att mina vänner (och familj) finns där och för att alla står ut med mig och alla mina egenheter. Så TACK!

1 kommentar:

Hanna sa...

Nu saknar jag mina vänner skitmycket efter att ha läst det där... Hahha ^^