tisdag 15 januari 2013

Fjällkänsla

Sitter i vardagsrummet och tittar ut genom fönstret och ser att det lyser i Järabacken, helt plötsligt infinner sig lite fjällkänsla. Ni som vart i fjällen vet nog lite var jag menar. När det är mörkt ute och man bara ser hur det lyser i backen och man längtar redan ut till en dag i backen, oavsett om man redan har varit ute en hel dag och är helt slut i benen.

Så vem är med på en fjällresa nästa år? (Ja jag måste börja planera redan nu om jag ska ha råd om ingen har lust att bjuda. Sen så är det kul att ha något att se fram emot.) Tänk er långa dagar i backen, after ski, pulka och massa snö!

Ja, Hanna, jag är otroligt avundsjuk på dig just nu! Jag vill med vara i Schweiz och åka skidor i de lååååånga backarna. Du får åka lite åt mig med.

Så vilka är med nästa år?!

1 kommentar:

Hanna sa...

Hahah :)
Då får du ta och åka till Schweiz på skidsemester då helt enkelt! :D Känner att jag valde rätt årstid att komma hit ;)