fredag 8 juli 2011

Vi får se

Nu har jag gjort det. Jag har tagit bort min facebook. Vi får se hur länge det dröjer innan jag är tillbaka i träsket igen.

Jag blir så oroligt trött på mig själv och på folket på det där stället ibland, så kände att det får vara. Varför ska jag gå runt och irritera mig på folk bra för att de är dumma i huvudet. Jag orkar inte!

En annan sak som stör mig rejält är folk som inte kan sluta hålla på. Folk som är svartsjuka fast de inte vet ett skit. Åh vad jag är trött på folk idag!

Väx upp och skaffa er ett eget liv, sluta snoka i mitt.

Det blev visst ett klagoinlägg det här men var tvungen att skriva av mig lite av irritationen.

Jag får se om jag kommer att fortsätta att blogga eller inte. Just nu känner jag för att lägga ner allt...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: