söndag 17 juli 2011

Full rulle

Oj. sov hyfsat dåligt som vanligt natten mellan fredag och lördag.

Åt en lyxfrukost i lugnt o ro med Henrik och Vickan innan vi satte oss i soffan och gjorde inget alls en bra stund. Sen gick vi en sväng. Tittade på en riktgit söt vägskylt, hemmagjord men ändå. Den varnade för igelkottar. :)

Efter det så flyttade vi hästarna och tog av dem täckena. Stora men otroligt fina djur det där. :)
När vi var klara med det så åkte vi en sväng, köpte finfina ägg och tittade runt på de andra gårdarna i närheten av deras. Vilka gårdar det finns! Så otroligt stora, hur hinner de med att sköta allt?

När vi kom tillbaka bestämde jag att nu borde jag åka hem innan jag blir allt för trött. Kände att jag började bli hungrig också och med tanke på att jag skulle träffa Jessica och åka till Gustav på lite fest på kvällen så blev det en liten sväng förbi McDonalds på vägen. Efter att ha ätit och kollat med J när vi skulle träffas så slocknade jag i sängen en stund innan jag började göra mig i ordning.

Det var en trevlig kväll, jag träffade människor som jag inte hade träffat och pratat med på flera år. Sådant är riktigt trevligt. :) Vi spelade kubb och en del kort. En trevlig kväll helt enkelt.

Jag har inte orkat ta några kort denna helgen så tyvärr får ni vara utan. :) Men jag tror att ni klarar er ändå.

Inga kommentarer: