måndag 11 juli 2011

Lekparkshäng

Efter en tidig dag på jobbet, började vid 06.15, så blev det mys och vilande med Elina. Elina hade med sig en av de större mjukisdjuren till dagis idag, det såg lite småkul ut när hon kom släpandes på allt. "Kan själv!" får man till svar om man frågar om man ska hjälpa till. Jag känenr igen det där från någonstans....



Jag testade även de nya tabletterna som jag har fått för ryggen. Första hjälpte inte så jag tog en till. Jag mådde RIKTIGT bra. :)

Så pass bra att det fick bli en promenad. Jessica hängde med, mycket trevligt. Elina och jag uppskattade sällskapet lika mycket tror jag. Alltid skönt att ha någon att prata med och fyra ögon ser mer än två. Promenaden avslutades i lekparken i dalen där vi tillbringade en lång stund. Elina åkte rutschkana, klättrade i lekställningen, gungade och lekte i sanden. :) Hon hade det riktigt kul och det var kul att titta på henne.



Efter massa lek gick vi hem för att göra mat, lax i ugnen med potatis och kall sås. Det blev riktigt bra :D Fick ett par rejäla lådor också.

Sen däckade Elina rättså snabbt. Och nu är det film och soffan som gäller.

Inga kommentarer: