onsdag 13 juli 2011

huvudvärk from hell

Det har varit temat idag. Slutade med alla mina mediciner igår och idag har jag huvudvärk from hell. Jag skojar inte jag skulle kunnat göra vad som helst för att få gå och lägga mig under täcket. Men det var bara att gilla läget och försöka bita ihop på jobbet. Vilket jag tror gick rättså bra.

Micke kom förbi för lite fika och tjöt. Han fick även passa på att fixa lite med min söta dator som jävlades med mig. Varken Spotify eller nätet eller msn ville funka fastän jag har internetåtkomst. Jaja jag vet inte vad felet var men han fixade det så nu bryr jag mig inte längre om det. Tack för hjälpen föresten! :)

Söta syster kom och bytte av mig på jobbet, hon var så snäll att hon kom en timme tidigare, vilket uppskattades otroligt mycket. För det betydde ju att jag kom hem till sängen nästan en timme tidigare än vad jag hade gjort annars.

Väl hemma var jag som en vålnad. Minns inte ens var jag la mina saker eller hru jag kom till sängen men vaknade och mådde betydligt bättre vid 19. Huvudvärken och alla annan värk var kvar men i betydligt mildare form.

Hämtade en pizza, kände att jag måste få i mig något. Fick i mig lite men inte så mycket som jag egentligen hade behövt.

Nu blir det för ovanlighetens skull film och soffan resten av kvällen. Eller nä det blir det inte alls. Det får bli en liten promenad vid sandbankarna på Elmia, känner att jag behöver lite luft.

(bilden är från en annan promenad vid sandbankarna)

Inga kommentarer: