söndag 10 juli 2011

Mysig dag

Igår var en riktigt mysig dag. En lugn morgon, som ni fick en uppdatering om och sedan packade vi ihop oss för att åka ut till Bönared för lite tårta och fika. Riktigt god jordgubbstårta, jag måste lära mig göra det snart känner jag. Någon som kan erbjuda sig att äta upp testtårtorna?



Efter fikat hittade vi två små bodar med loppis. Det blev bland annat ett kakfat, jag har ju letat efter ett kakfat ett tag men inte hittat något som jag vill ha men där stod det. Ett finfint, enligt mig och precis lagom till cupcakes (lite mer mellan rum mellan våningarna). Vi köpte med oss jordgubbar och potatis och åkte vidare till farfars torp.



Där var det precis så härligt som jag kom ihåg det. :)




Sämre kan man ha det...






På vägen hem bestämde pappa att det skulle bli mat från Soya, så då hämtade vi upp det. Elina tyckte att det var väldigt gott och hon åt mer än mig.

På kvällen, när Elina hade somnat så åt jag lyxkvällsmat. Kladdkaka med grädde och massor av jordgubbar. :)



Framför en film i soffan ,"Sinner & Saints". Helt ok som tidsfördriv.

Sammanfattning: En riktigt mysig och lagom dag. :)
Hoppas att er dag var lika bra.

Inga kommentarer: